Saker


På babyfrog.se kan man köpa kit för att göra hand- och fotavtryck på sin bebis. Det borde jag ha önskat i namngivningspresent. Får nog införskaffa ett sådant kit själv.

På samma sida kan man köpa söta mjuka klossar med djurmotiv från Teddykompaniet. Hade passat i Nicos rum.


I julklapp tror jag vi kanske får se till att Nico får sitt första instrument. Antingen tar man något barnanpassat som en tampurin som han kan skaka eller så slår man på stort och köper en minigitarr som han kan titta på i några år..hehe. Instrumenten nedan kommer från www.serpentin.se


Kommentarer
Postat av: sofia

åh! jag skulle precis leta efter sånt handavtryck-kit nu efter jag kollat in din blogg åså hade du tippset där, tack, då var det klart :D

2010-09-30 @ 16:42:35
URL: http://soffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0