Problem

Hampus kör moppe till bussen för att ta sig till jobbet. Igår blev den moppen snodd. Det är så satans irriterande och skapar både praktiska och ekonomiska problem. Vi vet just nu inte vad vi skall göra.
Så om någon som läser detta har en moped att låna ut, eller känner någon som har det, eller har eller känner någon som har en moped de vill sälja himla billigt så hör av er. Hade vart himla snällt.

I övrigt kan man säga att lillen hade en toppendag igår. Han ville mest sova i sin riktiga säng ensam och när han var uppe och vaken var han på gott humör. I natt sov han mestadels bra men hade lite magknip senare delen av natten så då gjorde han mycket ljud i sömnen så att man inte kunde sova. Gick sedan upp med honom för att Hampus skulle få sova men då somnade han i babysittern.

Han har förresten humor min son... haha... han smilar som en tokig om jag låtsas missa munnen när jag skall ge honom nappen... Kan vara så att han mest tycker mina ljudeffekter är roliga :) Annars är hoppa det skojigaste som finns i hans värld.

Fick förresten en smärre depression igår när jag gick igenom alla räkningar och insåg att man fasen får typ ingenting när man är mammaledig. Jobbade bara 75% innan men får nu ut flera tusen mindre. Hur kul är det? Ångest.

Kan avsluta med att skriva att jag igår började se på Sex and the city 2. Fick sluta efter typ tio minuter. Vilken jäkla skitfilm! Hade ju ingen handling knappt och allt gick ut på att man skulle titta på deras kläder och skor. Så satans ointressant. Usch vad kass.

Ooh jag upptäckte förresten en sjuk sak... just nu. Har ont i magen som fan och när jag tänkte på detta så tittade jag ner på magen och upptäcker då... haha.. så sjukt kul.. att mina egna hjärtslag får hängbuksvinsfettet som är kvar sedan gravididteten att dallra lite...haha. Jag behöver börja träna...oh ja... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0