Känner mig duktig

Ja, det gör jag faen. Känner mig duktig alltså. Nico har gnällt nästan hela dagen men hade två sovpass och har den senaste timmen inte sovit men inte heller gnällt utan ligger och tittar. Jag har då passat på att städa kök, vardagsrum och delvis sovrum, tömt kattlåda, fixat med disk och vattnat blommor.

Nu har jag dock ont som fasen av min ischias. Ischias, som en gammal tant. Nåja, nu är Hampus på väg hem och lillen skall ha mat.

Trots alla sura miner så skrattade han faktiskt nästan vid ett tillfälle idag. Då glömmer man plötsligt allt det jobbiga, tills han strax påminner en igen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma!

Så underbart att höra ;) Det är bara så att vi kvinnor "bryter ihop" och kommer igen:)) Självklart är du jätte duktig:)) Är stolt över dig ska du veta jag VET hur oerhört jobbigt det kan vara att inte få sova och ha mängder av saker som man vill ha gjort. Min duktiga Emma:))

2010-09-26 @ 22:20:57
URL: http://alentradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0