Gnäll o gnöl

Idag är lillen inte på gott humör (han fortsätter ha bra dagar varannan dag tycks det som). Han är gnällig och vill egentligen ingenting, och plötsligt kan han bli ledsen utan att man fattar varför. Just nu är dock humöret något bättre eftersom han fått bajsa :)

Själv har jag betalt räkningar (usch) och skall strax ordna med korten till namngivningen. Är dock väldigt trött idag trots att jag inte sov såå illa i natt.
I natt skall vi nog försöka med att lillen sover i sitt rum. Har lite ångest för jag är rädd att han skall känna sig ensam, men egentligen handlar det nog om att jag vill ha honom nära för han tycks ju sova mycket bättre där. Babylarmet funkar bra också så bör ju gå bra.

Imorgon skall jag till BVC för att träffa barnläkaren, eller det är ju egentligen inte jag utan Nico som skall träffa honom. Sedan skall det shoppas bebiskläder på Lindex och Göksäter. Behöver:
* Vantar
* Mer strumpor då jag tappar bort hans små sockar hela tiden
* Någon typ av jacka
* Pyjamasar med fötter
* Sovpåse
* Bodys med lång ärm
Behöver även köpa fler små badlakan till honom. På Ellos såg jag världens sötaste lilla lilla badrock, men är väl egentligen inte det mest praktiska och hur ofta kommer han egentligen behöva använda en badrock? Men söt var den :)

Själv skulle jag behöva ett par byxor. Går runt i Hampus mjukisbyxor för jämnan eftersom mina egna gamla byxor inte sitter helt bekvämt och skapar en snygg valk. Överlag går jag mest runt och ser ut som white trash just för tillfället...haha... är i alla fall inte omedveten om det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0