***, glad och tacksam

Cencurerade Peter Dalle-repliken och tog bort ordet kåt i rubriken då jag bara är glad och tacksam just nu :). Detta trots en hejdundrandes mensvärk som får mig att gå dubbelvikt.
Orsaken till tacksamheten är att Nico i natt sov från 21 til 24, då han vaknade åt, och somnade om. Sedan sov han till 03, då han vaknde, åt och somnade om för att nu vakna strax efter 06 för att äta. Han ligger nu och igen och verkar trött så förhoppningsvis somnar han strax om igen.
Detta innebär ca 7,5 timmes sömns för min del! :) Och har jag tur kan jag nu sova e stund till. Tack Nico!

Idag har jag egentligen bara två saker jag absolut vill hinna med och det är att tvätta håret så jag slipper känna mig så sunk (hur sjukt är det inte egentligen att jag inte hinner tvätta håret på dagarna, men det har en del att göra med badrummets placering och temperatur vilket jag kanske nämnt tdigare och inte orkar gå in på nu) samt förbereda korten till namngivningen. Skall klippa/skära ut text och piffa till hörnen av papprena med hjälp av en manick jag lånat av mamma. På onsdag skall jag köpa papper och sedan har jag två dagar på mig att färdigställa 40 kort... kul, kul... hmmm.

Glöm nu inte kommentera om vilka av bröllopsbilderna ni tyckte bäst om förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0