Don´t do it!

Om du någon gång skall ha någon typ av kalas med runt 40 gäster och tänker att det vore en trevlig idé att göra hemmagjorda kort att dela ut till alla - gör det inte!!
Vilken jäkla dum idé det var! Mina axlar värker så jag tror att jag dör och det tog evigheters evighet att bli klar, och då är de ändå ganska simpla kort.

Steg 1. Skriva en text på datorn som sedan skrevs ut av pappa (i 40 ex)
Steg 2. Skära bort överflödigt papper runt texten på varje ark
Steg 3. Stansa ut dekorativt mönster i varje hörn av varje ark (Hampus fick hjälpa mig)
Steg 4. Införskaffa 40 svarta A4-papper (mamma gjorde det åt mig) och vika dem på mitten
Steg 5. Klistra fast texten inuti varje kort
Steg 6. Klistra fast foto på Nico på framsidan av varje kort
Steg 7. Skriva Nicos namn på varje framsida samt ett litet tack inuti kortet

OMG! Det låter simpelt men om man upprepar samma sak 40 gånger så är det sjukt jobbigt och tråkigt.
Nu är jag klar i alla fall.
Nu skall jag ta tag i gästboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0