Bröllopsbilderna :)

Nu hade våra bilder från bröllopet kommit till Hampus mail. Vi tog ju lite olika typer av bilder med gamla kameror (eller vi och vi, Johan gjorde det) för vi ville ha något orginellt. Nu skall vi välja vilka vi skall ha och vilka vi skall förstora.

Nedan kan ni se de bilder vi valt att vi vill ha, men ännu har vi inte riktigt bestämt vilka vi skall förstora. Vad tycker ni?


Denna tycker vi båda mycket om. Bakgrunden blev så fin i svartvitt också.


Denna tycker jag om. Den ser så härligt stel ut som gamla foton samtidigt som färgerna är så mjuka.


Denna älskar vi! Ser ut som ett foto från 1800-talet och Hampus ser ut som en vålnad nästan. Helt underbart :)


Tycker om att vi ser så glada ut, även om jag är dubbelhakeglad och man kan se att Hampus har snus inne :)


Härliga färger och Hampus är så fin på denna! En favorit trots min feta vad... hehe.


Hampus tycker om denna bilden och jag tycker att han är superfin på den, men ogillar att min haka ser så stor ut :/

Tyvärr blev det inga bra bilder av oss i ösregnet. Hade varit kul att ha.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker bäst om nummer ett, och även den där ni ser sådär glada ut :)

2010-09-27 @ 13:16:08
URL: http://soffilina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag tycker nummer 1 och den "stela" bilden i färg (fast kanske den också skulle vara snygg svart/vit? Jättefina bilder allihop!

2010-09-27 @ 13:43:58
URL: http://www.betraktelserfranmajviken.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0