Namngivningen

I går var det namngivningskalas för Nico hemma hos mina föräldrar. Var helt otroligt hur de hade lyckats duka för 40 personer i sitt vardagsrum. Blev jättemysigt och Nico fick så mycket fina saker, och jag och älsklingen med eftersom vi även passade på att fira vår vigsel.

Var dock lite slut efteråt då jag inte hade fått sova så mycket på natten, och Nico var nog lite i chock av att se så mycket människor. Han åt ganska dåligt hela dagen, men desto mer nu i natt. Han har sovit nästan hela tiden sen kalaset men han sover lite oroligt. Var kul att släkt och vänner fick en möjlighet att träffa honom dock.

Jag såg inte så uppklädd ut för Nico passade på att nysa kräks och kissa över hela mig fem minuter innan vi skulle åka så fick bara snabbt slänga på mig något..haha. Den söta lilla skitungen.

Senare idag kommer svärfar med fru på besök och hoppas hinna sova lite innan dess. Väntar på att Hampus skall vakna så att det blir min tur att sova. Kan nog dröja för han var rätt slut han med. Inte alls kul att han skall jobba imorgon och man skall bli själv igen.

Känner mig lite rädd över detta med min mage dock. Än har penicillinet inte direkt hjälpt. Har fortfarande jätteont i magen på natten (vilket är skumt, att jag har ont just på natten) och en del på dagen och kvällen med. När jag har som ondast kan jag inte ens lyfta eller böra bebis vilket kan vara svårt om man är ensam hemma. Medicinen gör mig dessutom vansinnigt trött. Blää... kommer bli en tuff vecka.

Tack till alla som kom igår och för alla fina presenter, men framför allt...


... till mamma och pappa. Ni hade gjort fantastiskt fint och vi är supertacksamma för att ni ordnade så Nico fick en sådan fin namngivning. Det blev precis som vi ville ha det. Stooor kram!

Avslutar med något helt annat. Har en ny blogg om någon skulle vilja läsa som handlar om något helt annat... nämligen sex :D Nej, det är ingen snuskblogg utan mer en lite rolig och ibland informativ blogg :) Kolla in, http://sexuellt.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mamma!

Det var roligt att höra att ni var nöjda:) Alltid kul när det blir bra, trots strul med tårtor o smörgåstårtor haha.

2010-10-03 @ 10:31:13
URL: http://alentradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0