Jag är osmart... mycket osmart

Jag berättade ju för ett tag sedan att jag drabbats av livmoderinfektion och fick penicillin för detta. Jag kanske även nämnde att jag mådde jäkligt dåligt av medicinen och spydde och höll på. Detta var strax innan min vigsel... och jag ville inte kräkas och må dåligt på min bröllopsdag... så jag avslutade penicillinkuren i förskott. Icke bra!!

Sedan flera dagar tillbaka har jag haft extrema magsmärtor som kommer och går. Först envisades jag med att inte uppsöka läkare fast Hampus tjatade på mig, men tillslut gick det inte mer så åkte till Läkarhuset igår.
Blodet visade ingen infektion men läkaren sa att man kan ha det ändå, och urinen visade spår av var (inte så mysigt). Så nu går jag på superpenicillin och förhoppningsvis skall det gå över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0