Goda nyheter?

Jag och Hampus beslutade oss att det bästa nog är att köra med öppna kort så jag mailade mäklaren som har hand om huset vi är intresserade av och förklarade läget med min tomtförsäljning och frågade om ägarna har bråttom med försäljning eller om de möjligtvis hade kunnat tänkas sälja till oss även om vi inte kan köpa förrän om några månader. Fick svaret att det kan finnas viss flexibilitet och att vi bör komma på visning... så det lätt ju hoppfullt.

Sedan ringde min bror som hade pratat med mannen som har hand om våra tomtavstyckningar och enligt honom kan vi ha sådan tur att vi får förhandsbesked på bygglov redan i slutet av september (!), dvs. mycket mycket tidigare än vi hade vågats hoppas på. Så nu är det bara att hålla tummarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0